Wednesday, April 10, 2013

Baking again for the next Pop Up French Pâtisserie




And I'm busy baking again for the next Pop Up French Pâtisserie this sunday !

Et je suis de nouveau en train de faire de la pâtisserie
pour la prochaine Pâtisserie éphèmère, ce dimanche !




I am busy like a little bee in my kitchen, making pastry for the lemon meringue tartlets and so on
and this time I'm adding 3 more classic French pastries : the moka, the Bourdaloue pear tart and
if I have time the Paris-Brest....

You are you a sweet tooth you are you in the area ? If the answer is yes, then come and visit us at
El Rincon, next sunday. You can read more about the first Pop Up Pâtisserie here.

Hope to see you there !

Je suis affairée comme une fourmi dans ma cuisine en train de préparer la pâte sucrée pour les
tartelettes au citron meringuées et autres; cette fois-ci, je vais ajouter 3 autres classiques : le
moka, la tarte aux poires Bourdaloue et si j'ai le temps des Paris-Brest....

Vous aimez les gâteaux et vous êtes dans les parages ? Si la réponse est oui, alors n'hésitez pas
à venir nous voir à El Rincon, dimanche prochain. Vous pouvez lire un post sur la
première Pop Up Pâtisserie ici.

À bientôt !


El Rincon, Alqueria de Los Lentos
Camino de los Molinos
18657 Niguëlas



8 comments:

Alba said...

Quel dommage, je suis si loin.

My Castle in Spain said...

Bonjour Alba ! eh oui je sais, mais j'espère bien qu'on se rencontrera un jour autour d'un thé chez Mamma Framboise à Madrid ! :-)

Rosemary said...

Ah, if only I was, it all sounds so delicious.

Gina said...

Yes, I would love to be there. Everything looks so delicious. You have a wonderful gift Lala. Not only are you a fine pastry Chef but you are also take beautiful photographs. Wishing you lots of success this Sunday.
ox, Gina

My Castle in Spain said...

Thank you so much dear Gina, this is such a nice compliment ! wish you were here too...xo Lala

Things and Thoughts said...

It looks absolutely delicious! you must be very talented!
Hugs!

Jenn Romano said...

As usual, it looks delicious! I am only sorry I could not come :)

Relyn Lawson said...

This is SO lovely. I wish you could see me this Sunday.

Blog Widget by LinkWithin