Ceràmica Micazuki





 My friends Saika and Miguel live in a village next to mine in the Lecrin
valley, south of Granada and make exquisite ceramic objects,
under the name of Ceràmica Micazuki.
I especially love their blue striped bunny spoon. They had a big sale
recently so I was very happy to expand my bunny spoon collection.

Mes amis Saika et Miguel habitent dans un village voisin du mien, 
dans la vallée de Lecrin au sud de Grenade et créent des objets exquis
et délicats en céramique sous le nom de Ceràmica Micazuki.
En particulier, j'adore leurs cuillers rayées bleu et blanc en forme de lapin.
Ils viennent juste d'organiser une vente dans leur atelier à prix réduit
et j'étais plus que ravie d'augmenter ma collection de cuillers lapin.



If you like me, you fall in love with those adorable spoons, you can contact
Saika and Miguel via facebook or their website.

Si comme moi, vous fondez pour ces adorables cuillers, vous pouvez
contacter Saika et Miguel via facebook ou leur site.


Comments

Bunny spoons - what a creative idea. Love the spoons, and I "liked" their FB page. Thanks for sharing.

Popular Posts